Інтернет – магазин superpets.co.ua здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».
Терміни повернення і обміну
- Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
- Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
- Товар куплений «під замовлення» поверненню або обміну не підлягає.
- Якщо товар не про це відразу, ми відправляємо новий товар.
Чи має право покупець повернути товар або обміняти його на аналогічний? Так, якщо:
- товар має недоліки або несправний, виробничі або транспортні ушкодження – відбувається вкрай рідко, повна компенсація з нашого боку;
- товар помилково спрямований з іншими характеристиками – відбувається вкрай рідко, повна компенсація з нашого боку;
- товар належної якості, але не підійшов покупцеві з певних причин. Клієнт має право повернути товар або обміняти його на аналогічний за умови оплати всіх послуг і виконання всіх зобов'язань, передбачених законодавством і нашим інтернет-магазином.
Умови повернення і обмін товару в інтернет-магазині superpets.co.ua?
- з дня отримання товару клієнтом не минуло 14 днів;
- товар не експлуатувався і були відсутні дефекти і пошкодження;
- збережені були цілісність упаковки і повна комплектація;
- замовленого товару немає в списку, що не підлягають поверненню та обміну згідно із законодавством.
Порядок проведення повернення і обміну в інтернет-магазині superpets.co.ua:
- в першу чергу, повідомте причину повернення або обміну, всі необхідні поштові та розрахункові дані;
- компанія здійснює перевірку товару і даних на замовлення клієнта;
- протягом 3 робочих днів після отримання товару, відбувається повернення коштів або обмін товару;
- всі дії виконуються згідно з чинним законодавством.
Умови при яких покупцеві може бути відмовлено в заміні товару:
- були не виконані умови повернення та обміну товару;
- товар був замовлений і був доставлений індивідуально під побажання клієнта.
Хто оплачує повернення?
У разі, якщо клієнт отримав неналежний товар (бракований, пошкоджений, не відповідний опису, параметрам, габаритам вказаним на сайті), і бажає повернути або обміняти на інший, пересилка товару відбувається за рахунок магазину.
У разі, якщо клієнт отримав належний товар, але бажає його повернути або обміняти з особистих міркувань (обрали невірний розмір, колір, модель тощо) пересилку товару оплачує клієнт.